13. 9. 2008

Novinky na blogu

Vše na světě se vyvíjí. Stejně tak i tento blog. Za těch několik měsíců, co blog funguje, jsem spoustu věcí zkoušel a snažil se vymyslet systém, který by fungoval a zabíral by mi co nejméně času^^; Je zde pořád spousta lidí, co si chtěj koupit originální věci a nemají tu možnost. Často mi píšou lidi mladší 18 či 15 let, kteří třeba ani nemají bankovní účet, natož pak mezinárodní platební kartu... Takže smysl ten blog snad má. Na druhou stranu chodím makat a občas třeba i na rande, takže tomu zas nemohu věnovat veškerý svůj volný čas...^^; Takže jsem provedl pár updatů...
V první řadě jsem zrušil sekci "Co je na cestě" a "Co nám už přišlo". Sorry, ale je to strašně časově náročný to aktualizovat...^^; Pokud vás zajímá, jestli je už vaše věc na cestě, napište mi na ICQ a já se na to mrknu^_~
Nově jsem zkoušel nějak aktualizovat novinky, co vychází v Japonsku, podle newsletterů od CDJapan. Přecijen nakupovat se dá nejen z USA. A japonský věci jsou přecijen takovej ten pravej originál...^^; Takže by se to mělo podporovat. Ale taky to ještě asi nějak překopu...
Dále zavádím jednorázový poplatek 5 Kč za každou přijatou platbu. Je to proto, že nechám v průměru ta 100–150 Kč na bankovních poplatcíh, většina toho nějak souvisí s JR's manga. Takže tohle by to mohlo trochu pokrýt. Přecijen dotovat vás nehodlámXD To co mám z reklamy na blogu jde většinou zcela na placní webhostingu. Ta pětikačka se vztahuje na příchozí platbu, ať už převodem, dobírkou nebo i hotově (většinou to musím pak vložit do banky). Není to závislé na tom, kolik si toho objednáte, jen na tom, kolikrát mi budete posílat peníze. Děkuji za pochopení^^;
Dále upozorňuji, že reklama není žádné tajemné město v Číně. A banner není žádná pohlavní nemoc. Pokud sami využíváte některé obchody zde zveřejněné a sami si tam nakupujete, tak na to myslete^_~
Pokud to půjde, rád bych blog rozšířil i o nějaké recenze, zajímavosti atd. Jenže na to už nemám časXD Takže hledám spolupracovníky! Jestli byste sem chtěli přispívat, dejte vědět. Taktéž pokud máte sami nějaou stránku nebo blog, kde píšete o anime, dejte vědět taky, můžeme se domluvit na nějaké výměně linků či jiné spolupráci^_~
Anime a manze zdar!=^_^=

0 comments:

 

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP