16. 3. 2009

Novinky a vylepšení

Upravil jsem FAQ. Mrkněte na ně.
Největší novinkou je, že jsem se rozhodl nabídnout možnost nechat věci zaslat rovnou na vaši adresu. Prostě při nákupu zadám vaše jméno a adresu a přijde to rovnou k vám bez mezipřistání u JR. Rozhodl jsem se tak hlavně kvůli vysokým cenám poštovného u České pošty a také díky rozrůstající se slovenské klientele^^ Platí určitá pravidla, především nutnost mi vše zapaltit dopředu (ne, opravdu mi nepřijde moudré vše zacvakat z vlastního, poslat to k vám domů a doufat, že mi to pak zaplatíte... :-P). Vše je ve FAQ, případně vám to rád zodpovím osobně třeba na ICQ.
Nově zavedný obchod J-List se stal celkem oblíbeným, budu se snažit se mu trochu více věnovat. Brzo přidám ještě pár dalších obchodů, tak se těšte XD
Jak jste si jistě všimli, na blogu se objevují reklamy na Alza.cz. Pokud jste tedy doposud měli nutkání se JR za jeho služby odvděčit, můžete tak učinit třeba tím, že než si na Alze něco koupíte, tak mi na ten link kliknete^_~ Děkuji *bow*

0 comments:

 

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP