28. 6. 2009

Nový program - AllPosters

Nedávno si jeden člověk chtěl objednat plakát z Amazonu. Jenže ten plakát tam neprodával přímo Amazon, ale nějaký externí prodejce. Externí prodejci na Amazonu obvykle neposílají do ČR a když už ano, tak za mastné poštovné. V tomto případě bylo poštovné asi $50 za jeden plakát, což je zcela nepřijatelné. Tato událost mě přiměla zapátrat po nějakém jiném obchodu s plakáty. A narazil jsem na Allposters. Tento obchod nabízí širokou škálu různých plakátů všech možných žánrů (maj i spoustu mangy a anime), ale třeba i trička, regulérní obrazy nebo nástěnné koberce^__^ Cena je různá, je třeba si to projít, záleží na velikosti a typu, nicméně ceny jsou vesměs přijatelné, především vzhledem ke kvalitě zboží. Poštovné je u normálních plakátů, třiček či kalendářů €12,50 za první a €1,50 za každý další kus. Je to tedy ten typ obchodu, kde se vyplatí koupit víc věcí, aby se polevnilo poštovné. Naprosto přesně tedy zapadá do naší filosofie hromadných nákupů^_^Od teď je tedy Allposters pevně v nabídce podporovaných obchodů a jen čeká na první odvážlivce, kteří to otestují^__^

4 comments:

Unbreakable 11/7/09 11:15  

Tím člověkem budu zřejmě já. Můj zájem pořád trvá a mám z Allposters vybrány nejméně dva plakáty o které bych měl případný zájem, tak uvidíme zda-li se někdo přidá...

JR da Boss 18/7/09 11:55  

Tak uvidíme... Kdyžtak bychom mohli objednat alespoň ty dva plakáty, když by se to vyplatilo a nechtělo se ti čekat... no uvidmíme... :-)

Jajucha 4/9/09 08:31  

Mno tak už je asi pozdě, ale kdyby jste ještě náhodou něco přes Allposters objednávali, přidám se:-)

JR da Boss 4/9/09 10:49  

Vzhledem k právě probíhající akci se určitě objednávat bude, už mám asi tři plakáty do objednávky, tak se kdyžtak ozvi ^_~

 

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP